Технічна підтримка: 0 (800) 503-111
Довідкова служба: 0 (800) 503-111
Email:
Контакт центр "Якість та сервіс": 0 (800) 503-111
Проїзні документи оформлені через Інтернет зі станцій закритих для посадки, повертаються із утриманням коштів згідно «Правил».
Виплата різниці коштів здійснюється в претензійному порядку на підставі заяви, ЕПД та документу на повернення за зверненням пасажира до квиткових кас.

Квитки, придбані через Інтернет (якщо квиток не було роздруковано в залізничній касі) можна повернути
до відправлення поїзда у кабінеті користувача у розділі "Повернення квитків" після реєстрації.

Зарахування коштів за повернуті електронні документи відбувається автоматично на банківську картку до 30 календарних днів.
Подорожуй популярними напрямками
Час відправлення від