ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ
про надання послуг з оформлення електронних проїзних/перевізних документів у пасажирських перевезеннях через веб-сайт АТ «Укрзалізниця» http://booking.uz.gov.ua

Акціонерне товариство «Українська залізниця» (скорочена назва – АТ «Укрзалізниця», надалі – Виконавець або Перевізник), яке діє на підставі Статуту, пропонує укласти цей Договір публічної оферти про надання послуг з оформлення/повернення електронних проїзних/перевізних документів у пасажирських перевезеннях та супутніх послуг через веб-сайт АТ «Укрзалізниця» http://booking.uz.gov.ua (надалі – Договір).

Договір публічної оферти є публічним та згідно із ст.ст. 633, 641 Цивільного кодексу України його умови однакові для всіх споживачів, беззастережне прийняття умов якого вважається акцептом цього Договору між Замовником (Користувачем) і Виконавцем та засвідчує факт його укладання (далі при згадуванні разом – Сторони, а кожна окрема – Сторона).

  1. Визначення термінів та загальні положення
    1. У тексті цього Договору терміни вживаються в такому значенні:

      Автоматизована система АТ «Укрзалізниця» (далі – АС) – сукупність технічних засобів та програмного забезпечення, в т.ч. спеціалізованого, призначених для автоматизації технологічних процесів АТ «Укрзалізниця» з оформлення електронних проїзних/перевізних документів та оформлення додаткових послуг, що надаються пасажирам залізничного транспорту.

      Веб-сайт – програмне забезпечення АТ «Укрзалізниця» для здійснення функцій з оформлення та повернення електронних проїзних документів/ електронних перевізних документів, оформлення додаткових послуг, отримання довідкової інформації, яке розміщується в мережі Інтернет за адресою http://booking.uz.gov.ua та є складовою частиною АС.

      Електронний проїзний документ (ЕПД) – електронний документ, сформований відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» за допомогою АС, що посвідчує право пасажира на проїзд залізничним транспортом, є договором на перевезення та дає право пасажиру на посадку в поїзд без звернення до залізничної квиткової каси. Візуальний образ електронного документу, сформованого за результатами успішного оформлення та оплати ЕПД через Веб-сайт, містить повну інформацію про поїздку (прізвище та ім’я пасажира, станції відправлення/призначення, дату відправлення/прибуття, номер поїзда, вагон, місце та інше) та унікальний номер.

      Електронний документ на повернення – електронний документ встановленого зразка, сформований відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» за допомогою АС, який є підтвердженням виконання операції з повернення коштів за невикористаний ЕПД/ЕППД.

      Електронний перевізний документ (ЕППД) – електронний документ установленої форми, сформований відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» за допомогою АС, який є підтвердженням укладання договору перевезення багажу. Візуальний образ електронного документу, сформований за результатами успішного оформлення та оплати ЕППД через Веб-сайт, містить повну інформацію про перевезення багажу, унікальний номер і дає право на перевезення багажу без звернення до залізничної квиткової каси.

      Електронний пільговий проїзний документ – електронний документ, сформований відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» за допомогою АС та який є проїзним документом, оформленим для особи, що має право на пільги з оплати вартості проїзду на підставі законодавства з відповідною знижкою вартості проїзду чи безплатно (безкоштовно).

      Замовник (Користувач) – фізична особа, яка погодилася з умовами цього Договору з метою одержання послуг з оформлення/повернення ЕПД/ЕППД відповідно до умов цього Договору та використовує АС, призначені для одержання таких послуг засобами електронних каналів обслуговування користувачів.

      Збір Виконавця – кошти, сплачені за послугу, пов'язану з оформленням та поверненням ЕПД/ЕППД через Веб-сайт.

      Згода суб’єкта персональних даних – добровільне волевиявлення фізичної особи (користувача, пасажира) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до мети їх обробки.

      Ідентифікація – процедура розпізнавання користувача в АС за допомогою визначеного ідентифікатора.

      Облікові дані – дані Замовника (Користувача), які використовуються для його ідентифікації та надання авторизованого доступу до Веб-сайту, у тому числі шляхом віддаленої ідентифікації Замовника (Користувача) за допомогою мобільного застосунку Дія з використанням кваліфікованого електронного підпису Дія.Підпис.

      Обробка персональних даних – будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і передача (на законних підставах), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем.

      Правила надання послуг – умови надання послуг з оформлення/повернення проїзних/перевізних документів у пасажирських перевезеннях та супутніх послуг через Веб-сайт, які обираються Замовником в рамках цього Договору, є його невід’ємною частиною та в сукупності з цим Договором, Правилами перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України, затвердженими наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 27.12.2006 № 1196, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 04.04.2007 за № 310/13577 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0310-07#Text), та іншими актами чинного законодавства України є джерелом врегулювання всіх відносин між Замовником та Виконавцем, що виникають в процесі надання Послуг. Усі рекламні, презентаційні та інші матеріали, що створені та існують з метою інформування про Послуги Виконавця, носять лише інформаційно-довідковий характер і не є джерелом врегулювання всіх умов надання Послуг.

      Персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про користувача, за якими його можна ідентифікувати.

      Послуги – надана Виконавцем можливість оформлення/повернення ЕПД/ЕППД, оформлення супутніх послуг та інших консультаційно-інформаційних послуг через Веб-сайт.

      Реєстрація – процес створення облікового запису користувача на Веб-сайті із зазначенням даних користувача (номер мобільного телефону, прізвище та ім’я, адреса електронної пошти), які використовуються для ідентифікації та авторизації в АС.

      Сторони – сукупне найменування Замовника та Виконавця.

      Студентський проїзний документ – документ, сформований за результатами успішного оформлення та оплати ЕПД/ЕППД через Веб-сайт, який містить повну інформацію про майбутню поїздку та оформлений багаж (прізвище та ім’я пасажира, станції відправлення/призначення, дату відправлення/прибуття, номер поїзда, вагон, місце та інше), відомості про пільгову знижку, про серію та номер студентського квитка, згідно з яким було оформлено пільги, шифр пільги та унікальний номер. Прізвище та ім’я, які виводяться на сформованому студентському проїзному документі, повністю відповідають тим, на які в Єдиній державній електронній базі з питань освіти Міністерства освіти і науки України зареєстровано студентський квиток вказаної серії та номера.

    2. Цей Договір укладається між Замовником і Виконавцем у формі договору приєднання відповідно до ст. 634 Цивільного кодексу України та діє до виконання Сторонами своїх обов’язків.
    3. Публікація (розміщення) тексту цього Договору на офіційних ресурсах Виконавця є офіційною пропозицією (Публічною офертою) Виконавця, що адресована невизначеному колу осіб відповідно до статті 641 Цивільного кодексу України укласти з ним договір про надання послуг на умовах договору приєднання.
    4. У випадку прийняття умов даної Оферти, Замовник погоджується з усіма умовами цього Договору і підтверджує, що йому зрозумілі всі його положення.
    5. Ця Оферта є відкритим і загальнодоступним документом. Чинна версія Договору розміщується на офіційному ресурсі, за адресою: https://booking.uz.gov.ua/docs/offer та є доступною для ознайомлення до моменту здійснення Замовником акцепту умов Договору.
    6. Виконавець має право Змінювати або доповнювати цей Договір в будь-який момент без попереднього або наступного повідомлення, що оприлюднюється і доводиться до загального відома за допомогою публікації на офіційних ресурсах Виконавця. Обов'язок ознайомлення з діючою редакцією Договору покладається на Замовника. Продовження використання Веб-сайту Замовником після внесення змін та/або доповнень до Договору означає прийняття і згоду Замовника з такими змінами та/або доповненнями.
    7. Продовження використання Замовником Веб-сайту після набуття чинності змін та/або доповнень до тексту Оферти означає акцепт Замовником оновленого Договору. У разі незгоди Замовника зі змінами та/або доповненнями, внесеними Виконавцем до тексту Оферти, або незгоди з новими тарифами на послугу, Замовник повинен припинити користування Веб-сайтом.
    8. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а також всіма правами і повноваженнями, необхідними і достатніми для укладання і виконання Договору відповідно до його умов. Замовник також підтверджує, що не існує будь-яких обставин, через які можна було б визнати такий договір нікчемним.
    9. Цей Договір є публічним в розумінні статті 633 Цивільного кодексу України.
    10. Місцем укладення Договору є місто Київ, Україна.
    11. При приєднанні до цієї Оферти Замовник надає згоду Виконавцю на обробку його персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» та відповідно до умов Політики обробки персональних даних користувачів послуг пасажирського залізничного транспорту (суб’єктів персональних даних), розміщеної на офіційному веб-сайті АТ «Укрзалізниця» за адресою: https://www.uz.gov.ua/passengers/personal_data/, а також погоджується з умовами і зобов'язується виконувати зазначену Політику обробки персональних даних та акцептом цієї Оферти підтверджує свою безумовну згоду на її дотримання.
    12. Замовник погоджується з умовами і зобов'язується виконувати Політику конфіденційності https://booking.uz.gov.ua/docs/terms, яка є невід'ємною частиною цього Договору і акцептом цієї Оферти підтверджує свою безумовну згоду на її дотримання.
  2. Порядок укладання Договору
    1. Укладання цього Договору проводиться через приєднання Замовника до Публічної оферти шляхом повного і беззастережного прийняття (акцептування) ним умов цього Договору в цілому, без будь-яких умов, вилучень і зауважень.
    2. Замовник підтверджує, що до укладення цього Договору він був повністю та належним чином ознайомлений з усіма його положеннями та прийняв їх із власної волі без будь-якого примусу. Підтвердженням ознайомлення з умовами договору та їх прийняття є також натискання кнопки «Підтвердити» над словами «Ви підтверджуєте, що погоджуєтеся з Договором Оферти та Політикою конфіденційності.»
    3. Замовник здійснює акцепт цього Договору (тобто дає свою пряму та безвідкличну згоду на дотримання всіх його умов) шляхом авторизації на Веб-сайті та використання програмного забезпечення Веб-сайту за його призначенням.
    4. Фактом укладення (акцептування) цього Договору є реєстрація Замовника на Веб-сайті. Авторизація Замовника в особистому кабінеті на Веб-сайті є достатньою для отримання послуг.
    5. Договір, за умови дотримання порядку його акцептування, вважається укладеним в простій письмовій формі, вступає в силу з моменту акцепту і діє протягом усього терміну отримання послуг, або до моменту його розірвання на підставах, визначених умовами цього Договору та/або нормами чинного законодавства України. Закінчення дії цього Договору не звільняє Сторони від виконання взятих на себе зобов’язань.
    6. Укладання цього Договору означає, що Замовник: у необхідному для нього обсязі ознайомився з правилами надання послуг; визнає професійну придатність Виконавця і правила здійснення всіх дій, описаних в цьому Договорі та приймає всі умови вказаного Договору без зауважень.
    7. Веб-сайт функціонує за принципом «як є», тобто є таким, яким Замовник його зараз бачить і який є доступним для Замовника.
    8. Виконавець не несе відповідальності за будь-який несанкціонований доступ або використання Веб-сайту та/або будь-якої інформації про користувачів, що зберігається на сервері, а також за будь-які помилки, збої, віруси та інші недоліки та порушення в роботі Веб-сайту, які можуть бути передані через Веб-сайт протиправними діями третіх осіб та їх наслідки у Користувача, у тому числі, але не виключно: за збитки, упущену вигоду, моральну шкоду, шкоду честі, гідності та ділової репутації.
    9. Програмне забезпечення Веб-сайту може автоматично оновлюватись, встановлювати оновлене програмне забезпечення, призначене для покращення, вдосконалення та розвитку Веб-сайту і може мати форму програм-коректорів помилок, розширених функцій, нових програмних модулів чи повністю нових версій. Приймаючи цю Оферту, Замовник погоджується отримувати такі оновлення у рамках отримання Послуг та використання Веб-сайту.
  3. Предмет Договору
    1. За цим Договором Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов’язання надавати послуги з оформлення/повернення ЕПД/ЕППД, оформлення супутніх послуг у пасажирських перевезеннях через Веб-сайт.
    2. Дія цього Договору не розповсюджується на продаж ЕПД/ЕППД іншими юридичними чи фізичними особами, який на підставі п. 12 Порядку обслуговування громадян залізничним транспортом, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1997 № 252, провадиться тільки на основі окремо укладених в установленому порядку угод із Замовником. Дія цього Договору також не розповсюджується на продаж ЕПД для перевезення груп пасажирів, який на підставі п. 13 Порядку обслуговування громадян залізничним транспортом, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1997 № 252, здійснюється за попередніми замовленнями підприємств, організацій та установ, які організовують групи для перевезень.
    3. Послуга вважається такою, що надана Виконавцем та отримана Замовником в повному обсязі з моменту відправки програмними засобами АС через Веб-сайт візуального образу ЕПД/ЕППД у форматі .pdf, посадочного документа або електронного документа на повернення.
    4. Погоджуючись з умовами цього Договору, Замовник підтверджує, що уважно ознайомився з усіма пунктами цього Договору та інформацією щодо: порядку надання послуг з оформлення/повернення проїзних/перевізних документів у пасажирських перевезеннях та супутніх послуг через Веб-сайт; Правилами перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 27.12.2006 № 1196, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 04.04.2007 за № 310/13577 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0310-07#Text), зокрема п. 1.7 (згідно з яким купе жіноче – купе, у яке здійснюється продаж проїзних документів тільки для осіб жіночої статі), п.п. «а» п. 2.47 (згідно з яким перевізник має право відмовити в оформленні проїзних документів у разі, якщо замовник проїзного документа не згоден з умовами цих Правил).
    5. Погоджуючись з умовами цього Договору, Замовник підтверджує свою правоздатність та дієздатність, включаючи досягнення 18-річного віку, законне користування банківською платіжною карткою, а також усвідомлює відповідальність за зобов'язання, що покладаються на нього в результаті укладання цього Договору.
  4. Вартість послуг і порядок розрахунків
    1. Збір Виконавця за оформлення/повернення ЕПД/ЕППД встановлюється Виконавцем та складає:
      оформлення/повернення проїзного/перевізного (крім послуги "багаж на руках") документа у внутрішньому сполученні та у міжнародному сполученні з країнами-учасницями Угоди МДПТ (крім поїздів Київ-Бориспіль-Аеропорт) – 30,00 грн. з ПДВ;
      оформлення/повернення проїзного документа, в тому числі плацкарти у міжнародному сполученні з країнами-учасницями тарифу «Схід-Захід» – 55,00 грн. з ПДВ.
    2. Замовник сплачує вартість ЕПД/ЕППД та Збір Виконавця шляхом їх 100% оплати за допомогою засобів платежу, доступ до яких забезпечено через Веб-сайт, та відповідно до правил платіжних систем.
    3. Вартість ЕПД/ЕППД та Збір Виконавця вважаються сплаченими, якщо платіжною системою надана інформація щодо списання коштів з рахунку Замовника на користь Виконавця.
    4. Збір Виконавця за надані Послуги поверненню не підлягає, за винятком випадків, що сталися з вини Виконавця чи Перевізників.
    5. Повернення грошових коштів за невикористані ЕПД/ЕППД, що були оформлені за допомогою Веб-сайту, відбувається згідно з правилами платіжних систем та Правилами перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України, затвердженими наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 27.12.2006 № 1196, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 04.04.2007 за № 310/13577 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0310-07#Text).
    6. Посадочний документ у міжнародному сполученні не підлягає переоформленню/перетворенню, обміну в касі.
    7. Повернення посадочного документа в міжнародному сполученні не здійснюється після відправлення поїзда.
  5. Права та обов'язки Сторін
    1. Виконавець має право:

      відмовити у наданні Послуг у зв'язку з неналежним виконанням Замовником своїх зобов'язань відповідно до умов цього Договору або у разі, якщо Замовник електронного проїзного документа не згоден з умовами Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 27.12.2006 № 1196, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 04.04.2007 за № 310/13577 ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0310-07#Text );

      вносити зміни та/або доповнення до цього Договору в будь-який момент без попереднього або наступного повідомлення, що оприлюднюються і доводяться до загального відома за допомогою публікації на офіційних ресурсах Виконавця. Обов'язок ознайомлення з чинною редакцією Договору покладається на Замовника. Продовження використання Веб-сайту Замовником після внесення змін та/або доповнень до цього Договору означає прийняття і згоду Замовника (Користувача) з такими змінами та/або доповненнями;

      заблокувати обліковий запис Замовника у разі порушення ним вимог п. 3.2 цього Договору.

    2. Виконавець зобов'язується:

      надавати Послуги, передбачені умовами цього Договору;

      забезпечити можливість замовлення та оплати Послуг за допомогою передбачених Веб-сайтом засобами здійснення платежів;

      надавати консультації з питань користування Веб-сайтом та оформлення Послуг;

      забезпечувати Замовнику можливість отримання Послуг належної якості;

      дотримуватись вимог Закону України «Про захист персональних даних» при обробці персональних даних Замовника (Користувача).

    3. Замовник має право:

      вимагати від Виконавця надання Послуг відповідно до умов цього Договору;

      здійснити посадку в поїзд відповідно до посадочного документа без звернення до залізничної квиткової каси.

    4. Замовник зобов'язується:

      дотримуватись умов цього Договору;

      дотримуватись діючих Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 27.12.2006 № 1196, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 04.04.2007 за № 310/13577 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0310-07#Text), зокрема п. 1.7 (згідно з яким купе жіноче – купе, у яке здійснюється продаж проїзних документів тільки для осіб жіночої статі);

      здійснювати оформлення ЕПД з урахуванням реального часу відправлення поїзда і часу на безпечну своєчасну посадку в поїзд;

      не зазначати під час здійснення оформлення документів через Веб-сайт адреси електронної пошти доменних імен поштових операторів, а саме: mail.ru, mail.ua, list.ru, bk.ru, inbox.ru, yandex.com, yandex.ru yandex.ua, yandex.kz, yandex.by, ya.com, ya.ru, ya.ua, ya.kz, ya.by, використання яких заборонено нормами чинного законодавства України;

      унеможливити доступ до свого особистого кабінету на Веб-сайті третіх осіб, не передавати облікові дані користувача третім особам;

      дотримуватися вимог чинного законодавства України, в тому числі щодо охорони майнових прав інтелектуальної власності Виконавця на Веб-сайт.

  6. Відповідальність Сторін та порядок вирішення спорів
    1. Сторони несуть відповідальність за невиконання чи неналежне виконання зобов'язань за цим Договором відповідно до чинного законодавства України з урахуванням особливостей, встановлених цим Договором.
    2. Відповідальність за втрату, передачу чи розголошення інформації з посадочного документа, перевізного документа та документа на послуги несе Замовник.
    3. Виконавець не несе відповідальність за неотримання послуг Замовником при таких умовах:

      відмова Замовника від поїздки без повернення ЕПД/ЕППД;

      недостовірність вказаних Замовником даних при оформленні послуг через Веб-сайт (прізвище та ім’я пасажира, дата поїздки тощо);

      інших умов, не пов’язаних з оформленням/поверненням ЕПД/ЕППД та супутніх послуг через Веб-сайт.

    4. Сторона не несе відповідальності за порушення умов цього Договору, якщо воно сталося не з її вини (умислу чи необережності).
      Сторона вважається невинуватою і не несе відповідальності за порушення Договору, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів щодо належного виконання цього Договору.
    5. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін, зокрема: стихійні лиха, екстремальні погодні умови, пожежі, епідемії, будь-які військові дії, катастрофи, аварії, страйки, забороняючі акти органів держаної влади, органів місцевого самоврядування та інші форс-мажорні обставини подібного роду.
    6. Виконавець не несе відповідальність:

      за зміст даних Замовника (Користувача), а також за зміст будь-якої інформації, що вноситься іншими користувачами;

      за тимчасову непрацездатність Веб-сайту через такі причини, як: планові або позапланові технічні чи профілактичні роботи, технічні збої інтернет-провайдерів, комп’ютерних мереж, серверів та засобів, а також протиправні дії третіх осіб або форс-мажорні обставини. При цьому Виконавець бере на себе обов’язок докласти максимум зусиль для відновлення працездатності в найкоротший термін;

      за втрату інформації щодо доступу до Веб-сайту, що відбулася з вини Замовника, а також за будь-які наслідки, що можуть виникнути в результаті цього;

      за жодні наслідки порушення безпеки, зокрема порушення чи псування даних, що відбулися внаслідок доступу третіх осіб до Веб-сайту.

    7. Виконавець за жодних обставин не несе відповідальності за порушення Користувачами інтелектуальних прав третіх осіб. Користувачам забороняється створювати, завантажувати, розміщувати, копіювати інформацію, матеріали або зображення з порушенням інтелектуальних прав третіх осіб.
    8. Виконавець володіє винятковими правами на об’єкти права інтелектуальної власності, пов’язані з Веб-сайтом, у т.ч. на торговельні марки (знаки для товарів і послуг), на об'єкти авторських прав тощо, включаючи, але не обмежуючись, на програми та сервіси, за допомогою яких Веб-сайт реалізовано. Будь-яке використання програм та сервісів Виконавця, не призводить до передачі Замовнику будь-яких прав інтелектуальної власності на них.
    9. Усі спірні питання, що пов'язані з отриманням Послуг Замовником, вирішуються Сторонами з використанням особистих даних Замовника, що були вказані ним при оформленні та оплаті ЕПД/ЕППД та супутніх послуг через Веб-сайт. У разі, якщо особисті дані вказані таким чином, що не дозволяють встановити одержувача Послуг (Замовника), Виконавець має право відмовити Замовнику у розслідуванні спірних питань.
    10. При реєстрації в особистому кабінеті Веб-сайту Замовник несе відповідальність за збереження конфіденційності власних даних облікового запису. Всі дії з використанням даних облікового запису Замовника вважаються здійсненими Замовником особисто.
    11. Виконавець не несе відповідальність за неотримання Замовником бланка замовлення, посадочного документа, перевізного документа, документа на повернення у зв'язку з проблемами у роботі технічних засобів та каналів зв'язку Замовника. У такому випадку Замовнику необхідно звернутися протягом 1 години з моменту оплати до служби підтримки Виконавця шляхом надсилання інформаційного запиту через відповідну форму на Веб-сайті.
    12. Усі спірні питання, які можуть виникнути щодо цього Договору або у зв'язку з його виконанням Сторони вирішують шляхом проведення переговорів та за наявності письмової заяви Замовника, що передана засобами поштового або електронного зв'язку на офіційні реквізити Виконавця, зазначені в цьому Договорі. Досудовий порядок врегулювання спору є обов'язковим.
    13. У випадку, якщо Сторони не зможуть досягти згоди по спірним питанням шляхом переговорів та не можливості врегулювання в досудовому порядку, ці питання підлягають вирішенню в судовому порядку за місцезнаходженням Виконавця згідно з чинним законодавством України.
    14. З усіх питань, не врегульованих цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.
  7. Регламентні роботи
    1. На Веб-сайті надається 24-годинний (24/365) доступ до сервісів та послуг через мережу Інтернет із забезпеченням необхідного рівня безпеки доступу та здійснення перерв на технічне обслуговування.
      Технічна підтримка надається щоденно з 9:00 год. до 17:00 год. за виключенням вихідних та часу проведення регламентних робіт.
    2. У випадках проведення технічних та профілактичних робіт безперебійна робота сервісів не гарантується і Виконавець звільняється від відповідальності, передбаченої за це Договором, а також чинним законодавством України.
    3. З питань, пов’язаних з роботою Веб-сайту, Користувачі можуть звертатися до Служби підтримки шляхом: надсилання повідомлення на адресу електронної пошти [email protected], за телефоном Служби підтримки: 0 (800) 503-111, +38(044) 465-3344 для дзвінків з-за кордону або функцією зворотного зв’язку на Веб-сайті (онлайн підтримка).
  8. Прикінцеві положення
    1. Виконавець залишає за собою право в будь-який час в односторонньому порядку вносити зміни до цього Договору.
    2. Усі зміни до цього Договору публікуються на офіційних ресурсах Виконавця.
    3. Усі зміни до цього Договору набувають чинності з моменту їх публікації на офіційних ресурсах Виконавця.
    4. Внесені зміни, що набрали чинності, розповсюджуються на всіх Замовників.
    5. Замовники вважаються повідомленими про внесені до Договору зміни з моменту опублікування цих змін на офіційних ресурсах Виконавця.
    6. Цей договір регулюється чинним законодавством України.
    7. Виконавець може проводити аудіо запис всіх розмов із Замовником без додаткового повідомлення Замовника про це. Дана інформація є конфіденційною.
    8. Виконавець зберігає конфіденційність даних та інформації, отриманої від Замовника при укладанні цього Договору або в ході його виконання і може їх розповсюдити виключно в порядку та випадках, прямо передбачених чинним законодавством України.
    9. Визнання будь-якого положення або пункту цього Договору не дійсним, не впливає на чинність решти положень і умов цього Договору.
  9. Контакти Виконавця та цілодобової служби підтримки

    Адреса: 03150, м. Київ, вул. Єжи Ґедройця, буд. 5

    Телефон: 0 (800) 503-111

    Електронна адреса: [email protected]